pátek 25. března 2016

Velikonoce na poslední chvíli | MINI DIY a trochu inspirace

Letošní Velikonoce jsem se rozhodla udělat tak trochu jinak. Nad barvením vajíček jsem pokaždé strávila fůru času. A i přes to ne vždy vypadal výsledek podle mých představ. Tento rok se budu snažit dělat vše rychleji, míň obyčejným způsobem a hlavně...hezky! Chci se o to s vámi podělit a doufám, že se těmito nápady inspirujete.

Začnu nejdřív s vajíčky. Chtěla jsem sem zakomponovat hlavně zvířátka, proto si je jako první natisknu na lepící papír. Je to jako obyčejný papír, který je z druhé strany jako samolepka. Pokud by jste chtěli stejné motivy jako já, můžete si je vytisknout.


Vytisklý obrázek nalepím na vajíčko. Vezmu si fix libovolné barvy a kolem začnu dělat tečky tak, aby jich bylo u obrázku hodně a postupně se jejich množtvní začalo snižovat až téměř do ztracena.


Odloupnu lepící papír a je hotovo! (Nemusíte použít jen fixy. Můžete si vzít špejli nebo špendlík a namočit do temery nebo jakýkoliv jiný způsob. Musíte jen zapojit fantazii)



Druhý návod možná ne každý využije.
Připravím si zavařovací sklenici a pokud je na ní zbytek lepidla z etikety, očistím ji. Ze stejného papíru jako jsem zmiňovala v předchozím návodu, vystřihnu předem předtištěný obrázek. Přestříkám libovolným lakem. Já jsem si nevšimla, že mám vypotřebované všechny, které mají jarní barvu tak jsem použila zlatý.


Teď už stačí jen oddělat lepící papír, dát dovnitř sladkosti a rozdat koledníkům nebo si to třeba nechat pro sebe.


Jak slavíte Velikonoce vy a jakým způsobem barvíte vajíčka?



Žádné komentáře:

Okomentovat