neděle 1. května 2016

DIY | Cloud

Ahoj. Dnes jsem si pro vás připravila návod na tento mrak. Hledala jsem na internetu a tady můžete vidět, jak by měl správně vypadat.
Můj výsledek nedopadl vůbec podle představ. Opravdu na tom nic není, ale za chvíli se dozvíte, co mi udělalo takovou neplechu. Příště se pokusím o nový výtvor, snad lepší a finální fotku vám sem dám dodatečně.


Budete potřebovat opravdu málo věcí a myslím, že většinu máte doma. Připravte si tedy Herkules nebo tavnou pistoli, vatu, světýlka (nejlépe na baterky) a lampion libovolné barvy (jelikož to bude mrak, volila bych raději modrou, bílou, fialovou nebo podobnou barvu, ale já jsem moc velký výběr neměla, proto mám tento s tygrem)


Postup je ještě jednodušší, než sehnat potřebné věci. Stačí jen lepit 'bochánky' vaty na lampion, dát do něj světýlka, zapnout je a kochat se tou nádherou.




Jak už jsem zmiňovala, mrak se mi nepovedl a to z toho důvodu, že jsem koupila skládanou obvazovou vatu a ta je tvrdší než normální, je taková jiná a špatně se s ní pracuje. Proto si raději kupte tu obyčejnou, jinak na tom budete stejně jako já. Ale kdo ví, třeba jste šikovnější a zvládnete to tak i tak. Pokud se se svým výsledkem chcete pochlubit, pošlete mi fotku na můj email (sofizborilova@seznam.cz). Budu se na vás těšit u dalšího článku! Ahoj!


Žádné komentáře:

Okomentovat