sobota 19. března 2016

Kam bych se jednou chtěla podívat

Já nad svou budoucností přemýšlím opravdu často a proto se většinou nesoustředím na co mám. Do mých snů patří i cestování. Po pravdě neznám nikoho, kdo by nechtěl procestovat celý svět.

Paříž, Londýn, New York. Jako většina lidí se chci podívat do těchto krásných měst. Každé je tak originální. Ale Londýn je můj největší sen. Podle toho, co říkají ostatní, jsou tam lidé o hodně milejší než třeba v Praze.



Mimo to mě láká i Vancouver. Z dálky a v noci vypadá, jako plno světlušek, které jsou v jednom chumlu. Jinak kdybych se dostala do Kanady, tak by mi bylo jedno, jestli je to Vancouver nebo ne. Hlavně, že tam budu.



Florida je krásná. Možná tam někdy pojedu a možná taky ne. Ale jen tak ležet na pláži by mi vůbec nevadilo! A ta příroda? Takový malý ráj.


Hollywood! Město filmů. Další moje přání. Jak víte, miluju filmy a herectví a byla bych neuvěřitelně ráda, kdybych se tam mohla dostat!


Tyto a jiné velkoměsta mě hrozně lákají. Nejen, že je tam jiná kultura, ale i atmosféra a plno jiných věcí. Ale i naše Praha je krásná, stejně tak jako další města v naší republice.



Napište mi do komentářů kam by jste se chtěli vy podívat. Třeba se v něčem shodneme.


Žádné komentáře:

Okomentovat