pondělí 5. října 2015

Autumn!

Ahoj všichni!
Asi každý ví, že 23. září byl první podzimní den a byla jsem jako každý rok strašně ráda.
Podzim je zkrátka moje nejoblíbenější období  v roce.


Počasí je většinou tak akorát, ani ne horko, ale ani ne zima. Ideální vytáhnout svetry a šály, kterých není nikdy dost! Doma mám asi kolem deseti kusů šál. Svetrů tolik nemám, protože za poslední rok až dva jsem hodně vyrostla, tím pádem si musím kupovat pořád větší a větší oblečení. Ale nějakých pět kusů se u mě najde.


Co je lepšího než se v chladných dnech položit do horké vany nebo se zabalit do deky a pít teplý čaj u hezké knížky? Pro mě nic, miluji ty chvíle relaxování!

 (zdroj obrázků- weheardit.com)

K podzimu sice patří i to, že začíná po dlouhých prázdninách škola, ale i tak se na něj strašně těším.
Moje největší zpestření tohoto období jsou asi moje narozeniny. Letos jsem si je strašně užila s lidmi co mám ráda a nebylo to naposledy!



Doufám, že se vám tento článek líbil a budete se těšit na další. Zatím ahoj!

Žádné komentáře:

Okomentovat