neděle 25. října 2015

Information!!!

Ahoj všichni! Ve středu, jsem se jako každý den podívala na to, kolik lidí se podívalo na můj blog. Většinou se dívám jen na návštěvnost za ten daný den, ale nemohla jsem si nevšimnout, že celková návštěvnost přesáhla číslo 1 tisíc! Byla jsem strašně ráda. Teď už je tam kolem 1063, začíná to strašně rychle narůstat! Asi si říkáte, že na to, že píšu už přes 4 měsíce je to málo, jenže já jsem můj blog skoro nikde nesdílela, ani většina mých kamarádů o tom nevěděla, dokonce ani rodina. Nechtěla jsem to moc říkat blízkým, protože jsem nevěděla, jestli mě to bude bavit. A baví mě to! Jen mě mrzí nedostatek času a nálada. Školu mám např. do 15:00 a potom kroužky do 18:00, následuje učení, hygiena...Někdy nemám ani náladu po dlouhém a namáhajícím dni psát nějaký článek. Další důvod je to, že teď, když už je brzo tma, nemůžu tolik fotit různé fotky, které chci použít právě v nějakém článku. Tyto věci mě opravdu mrzí, ale snažím se s tím něco dělat a nevzdávám se! Doufám, že vás můj blog bude bavit i nadále.





Žádné komentáře:

Okomentovat