úterý 7. července 2015

A few things about me

Ahoj, říkala jsem si, že o mě nevíte skoro nic a teď je ten čas na to vám říct pár věcí o mě. Budu to dělat formou faktů (jako například 1. Mé jméno je..., 2. Narodila jsem se ve městě...) tak snad vám to nebude vadit.

- Ještě vás chci upozornit, že sem nebudu psát všechny osobní věci, jen ty co uznám za vhodné. Proto bude těch faktů celkem málo.

Tak a myslím, že můžeme jít na to!

1. Jmenuji se Sofie Zbořilová
2. Bydlím v Prostějově-město kousek od Olomouce
3. Mám jednu úžasnou sestru a jsem za to strašně ráda, nikdy bych ji za nic nevyměnila♥
4. Narodila jsem se 25.9.2002 a jak už to asi každý z vás pochopil, tak je mi 12 let (zatím) a budu chodit do 7.třídy
5. Ve školce jsem měla odklad, protože jsem se narodila v září
6. Co se týče hudby, tak moc neposlouchám pop jako všichni ostatní. Jen když někde hraje např. Evropa 2. Teď asi nejvíc poslouchám Arctic Monkeys, The XX (vím, že je to popová skupina, ale myslela jsem že moc neposlouchám  písničky co hrají v rádiu) a teď jsem teda začala poslouchat i AMCO
7. Můj nejoblíbenější seriál je asi How I Meet Your Mother neboli Jak jsem poznal vaši matku a The Theory Big Beng-Teorie velkého třesku, na oba tyto seriály se nejraději dívám v angličtně
8. Oproti ostatním v mém věku jsem celkem vysoká, měřím cca. 170cm
9. Celý všední týden mám vždy plně naplněný, Chodím dvakrát týdně do klavíru(Tento rok jsem skončila 5. ročník), dvakrát týdně do dramaťáku-dramatického kroužku(už to jsou 2 roky co tam chodím) a jednou týdně na doučování angličtiny-jenom pro upřesnění, není to tak, že by mi angličtina nešla, ale je to spíš doučování na to, abych se jí naučila víc
10. Jsem ten typ člověka co má rád ruční práce nebo různá DIY
11. V 7. třídě se budu hlásit na Reálné gymnázium v Prostějově
12. Momentálně chodím na ZŠ a MŠ Palackého, Prostějov
13. Letos pojedu už podruhé na Filmový tábor v Sobotíně, strašně se těším
14. Jsem ve znamení váhy
15. Chtěla bych se jednou podívat do Ameriky
16. Asi před třemi roky jsem byla v Itálii v hotelu Gardaland a také v jeho zábavním parku, rozhodně doporučuji! Když tam budete tak nezapomeňte jít do strašidelného domu a na mamuta. Ale nevím jestli pro vás budou tak zábavné jako pro mě. Bylo mi přece 9 let a mohla jsem to vidět jinak než kdybych na ty atrakce šla teď. Pokud tam někdo byl, chystá se nebo tam i dokonce je tak mi určitě napište do komentářů co bylo podle vás nejlepší, na co se těšíte a jak se vám líbí moje doporučené atrakce
17.Už předtím než jsem šla do školky jsem na svůj věk hodně dobře mluvila a ani jsem nešišlala, ale ve školce bylo pochopitelně hodně dětí, které neuměly vyslovovat R a jiná písmena, jak jsem mezi nimi byla každý den tak jsem se odnaučila mluvit tak hezky jako předtím. No a doteď mi to tak trochu vydrželo. Když teď mluvím a nedávám si na to pozor tak mi někdy nejde rozumět

můj instagram: http://gramlove.com/user.php?id=1641661023&name=sofienesie
facebook: https://www.facebook.com/sofi.zborilova

Napište mi jaké články by jste chtěli na mém blogu vidět

Tak a to by bylo pro dnešek všechno, ahoj

Žádné komentáře:

Okomentovat