úterý 30. června 2015

What I want to change during holidays

Během těchto prázdnin chci změnit sebe, a nejen to i věci kolem mě. Myslím si, že právě teď mám na to dostatek času a nemůžu se na nic vymlouvat.


 První věc kterou chci na sobě změnit je to, že chci omezit nezdravé jídlo, nepřecpávat se a začít na sobě makat.
Nejsem ten typ člověka který pořád sedí u počítače/televize, jí nezdravé jídlo a nesportuje. To ne. Já sportuju..ale tyto prázdniny chci začít pravidelně cvičit a jíst zdravěji.




Dalším mým (řekla bych i prázdninovým předsevzetím) je vylepšit si můj pokoj. Ten kdo mě zná ví, že mám v pokoji neustále rozděláno několik nedokončených dekorací podle různých DIY-Do It Yourself a skoro nemám čas nebo náladu abych je dodělala. Za ty dva měsíce co mě čekají to musím stihnout a dát do svého pokoje.

Mám ještě více věcí co bych chtěla na sobě nebo na okolí změnit, ale ty jsou více osobní.

Tak a to je konec tohoto článku, na další se můžete těšit nejspíš v sobotu.





Žádné komentáře:

Okomentovat