pondělí 22. června 2015

Já a foťák

Ahoj všichni! Dnes tu pro vás mám kratší článek, který bych asi mohla pojmenovat ,,Já a foťák". V předchozím článku- TADY -jste si určitě všimli fotky, kterou jsem k tomu článku přidala. Tento článek píšu hlavně proto, aby jste si nemysleli, že ty fotky beru na internetu.

V poslední době mě strašně začalo bavit focení, hlavně květin. Takže se s mými fotkami ještě setkáte.

Minulý rok jsem k narozeninám dostala červený NIKON COOLPRIX l840. Strašně jsem za něho byla i jsem ráda. Dostala jsem ho hlavě kvůli tomu, že jezdím na filmový tábor v Sobotíně (o prázdninách o tom bude článek) a tam je lepší když máte svůj foťák hlavně když točíte svůj projekt.

Hlavní výhoda je, že má natáčecí displej díky kterému se vám lépe fotí např. obloha.



Tak to by bylo o tomto foťáku zatím všechno a teď se můžeme vrhnout na ty fotky (jak už jsem říkala, teď nejvíce fotím květiny, takže se nedivte, že tam nic jiného není)





¨




A tohle je pro dnešek všechno. Zatím ahoj

Žádné komentáře:

Okomentovat