čtvrtek 20. října 2016

Život bez stresu

Kdo neprožívá (aspoň občas) období stresu, asi není člověk-haha.
Myslím si, že mi tento problém moc nezatěžuje hlavu, protože se mu snažím obloukem vyhnout, ale ne vždy je to tak jednoduché. Nejlepším odreagováním je pro mě jednoznačně teplá vana nebo sprcha a k tomu hudba. Pro někoho je to třeba hraní her na počítači, ale já musím odpočívat, prostě vypnout . Ne vždy u mě toto pravidlo platí a to třeba v případě focení. Přemýšlet z jakého úhlu vyfotit fotku, jaké by u toho mělo být světlo a vše o kolo toho, to je moje! Snažím se pořád zlepšovat a dozvědět se o tom víc.


Teď jsou dost populární antistresové omalovánky, ale u toho teda moc dlouho nevydržím, protože pastelkami vždycky vše zkazím. Stejně nejraději kreslím tužkou, ale někomu to může opravdu pomoct. A taky si myslím, že pokud se chcete opravdu uklidnit a máte víc času, je lepší si tyto omalovánky nakreslit sám. Navíc tím budete procvičovat fantazii a to je plus pro vás, ne?


Další věc, co mi pomáhá při stresu jsou masky, ať už na obličej nebo na vlasy. Děláte pro svoje tělo dobou věc, budete vypadat líp (pokud teda maska funguje tak jak má) a při tom si krásně odpočinete. Já mám ale ten problém, že si nemůžu dávat všechny masky na nos, hlavně ty co mají na starost i peeling, protože mám atopický ekzém. Takže se mi dojem vždycky tak trochu zkazí.

Nevím jak vy, ale většina lidí mi říká, že mají největší stres na podzim. Trochu to chápu, protože bývají často deštivé dny, ale na druhou stranu se jim divím, tolik krásných barev a ani jedna jim nezvedne náladu. Ale je pravda, že skoro celý podzim je zima. Proto mám ráda bylinkový čaj. Sednu si ke krbu, zabalím se do deky nebo peřiny, vezmu si teplé huňaté ponožky a začnu pít. Cítím, jak mi teplý čaj prochází žaludkem a mám se dobře, ničím se nezatěžuji. A když si u toho otevřete knížku bude to ještě lepší! Navíc kniha pomáhá snad nejvíce lidem, když si chtějí odpočinout. Ale pravidlo číslo jedna je, že když se chcete zbavit nějaké tísně, nesmíte číst smutné příběhy. Nejlepší jsou pro toto období s velkou dávkou humoru. Je to logické, ale ne všem to může dojít.


Pokud se stresujete kvůli škole nebo práci, zkuste si všechno v hlavě urovnat, vyčistit si hlavu nebo se srovnat s danou situací. TO JE HLAVNÍ, ať už se to týká čehokoliv. Pokud se to týká nějakých zkoušek nebo něčeho podobného a víte, že jste pro to udělali maximum, nemusíte se čeho bát.
Myslím si, že největší chybou je myslet na to, co vás tíží. Nevěnujte tomu pozornost a myslete na něco jiného, hezčího. Nebo dělejte věc, co vás baví, ať už je to cokoliv.




A nezapomeňte, nejlepším lékem je SMÍCH!



Žádné komentáře:

Okomentovat