neděle 22. listopadu 2015

About dreams

Ahoj všichni! Jelikož mi sny připadnou jedna velká záhada, tak jsem si dnes pro vás připravila článek o snech. Budou to převážně zajímavosti. Myslím, že většinu věcí nebudete znát a budete se divit tak jako já! (Tyto věci jsem četla na internetu nebo od někoho slyšela)


První věc je ta, že máš mozek neumí vymyslet jakýkoliv nový obličej. To znamená, že ve snu vidíme pouze tváře, které jsme už někde viděli, ať už na ulici, v televizi nebo třeba jako nějakou ilustraci v knížce. Ale patří tam i věci, zvířata a ostatní.

Když někdo chrápe, nemůže snít. Tato věc je skoro všude po internetu, ale pro toto tvrzení není žádný vědecký důkaz.

Zvířata sní stejně jako lidé.

Sny se nám zdají každých devadesát minut (v REM fázi spánku), nejdelší sny pak máme před probuzením.

Sny mohou být jen symbolické. Většinou nejsou doslovné a spojí je často jen pouhá maličkost.

Mám čtyři až sedm snů za noc.

Je více pravděpodobné, že budete mít negativní sen.

Většina snů je složena ze zážitků, různých věcí nebo lidí, které jsme viděli nebo na ně mysleli v uplynulých 48 hodinách.

Ne každý má barevné sny.

Slepí lidé také sní. Ale záleží kdy oslepli. Pokud nevidí už od narození, tak sní o smyslech jako jsou například vůně nebo zvuky. Ale jestli někdy viděli svět tak se jím sní o věcech, co znají.


Těchto zajímavých věcí je po internetu opravdu hodně, ale mě tyto přišly nejzajímavější. Doufám, že jste aspoň něco málo dozvěděli. Tak jo, to je pro dnešek všechno, ahoj!


(zdroj obrázku: weheartit.com)



Žádné komentáře:

Okomentovat